ورود كاربران

 
 
 

شرح وظايف

شرح وظايف

شرح وظايف اداره توسعه منابع انساني پشتيباني و رفاه

 

1-  همكاري با حوزه ستادي در امر بررسي و تهيه و تنظيم نمودار سازماني ، اهداف ، شرح وظايف و تشكيلات تفصيلي با رعايت ظوابط ساختار سازماني ابلاغي از سوي معاونت ذيربط نهاد رياست جمهوري

2-  ارائه پيشنهادات لازم در خصوص ايجاد يا ادغام و انحلال واحد هاي غير ضرور .

3-  انجام اقدامات لازم نسبت به قوانين ، آئين نامه ها ، تصويب نامه ها و مصوبات موضوعه .

4-   اجراي طرح جامع برنامه ريزي نيروي انساني ابلاغي از سوي وزارتخانه .

5-  تجزيه و تحيل و طراحي سيستم ها و روشهاي انجام كار و اطلاح روش هاي اختصاصي و مشترك با هماهنگي وزارتخانه در جهت ارتقاء بهره وري ، كارآيي ، رضايت ارباب رجوع ، كاهش هزينه ها و حذف مراحل زائد .

6-  اجراي استاندارد هاي جا و مكان و نحوه استقرار واحد ها .

7-  كنترل فرم هاي اداري ، مالي ، پشتيباني و اختصاصي و در صورت لزوم اصلاح آنها با هماهنگي مركز نوسازي و تحول اداري وزارت متبوع .

8-  پيگيري استفاده و بكارگيري فنون و روش هاي نوين

9- اجراي طرح تكريم ارباب رجوع و جلب رضايت مردم در نظام اداري كشور .

10-  اجراي برنامه هاي تحول اداري با هماهنگي مركز نوسازي و تحول اداري وزارت مطبوع .

11-  اجراي مصوبات و بخشنامه هايي كه در راستاي ايجاد تحول سازماني ابلاغ گرديده است .

12-ايجاد برنامه هاي بهره وري و استفاده بهينه از منابع انساني ، مالي ، اطلاعاتي و. . . .

13- اجراي برنامه هاي نظام مديريت كيفيت .

14-  بررسي و برآورد نياز هاي آموزشي كاركنان جهت توسعه مهارت هاي مشاغل بر اساس استاندارد هاي مربوطه و انعكاس به مركز نوسازي و تحول اداري .

15- اجراي آزمونهاي تخصصي و استخدامي و ارائه گزارش هاي لازم به حوزه ستادي وزارتخانه .

16- بررسي، تهيه و پيشنهاد طرح تامين نيازمندي هاي استخدامي در سطح اداره كل بر مبناي پيشنهادات واحد ها در چاچوب بودجه مصوب .

17-  انجام كليه امور كارگزيني اداره كل با رعايت قوانين و آئين نامه هاي استخدامي در چارچوب تكاليف و اختيارات تفويض شده .

18- پيش بيني نيازهاي تداركات اداري واحدهاي مختلف واقدام بمنظور تهيه وتامين آنها درچارچوب اعتبارات مصوب

19- ايجاد و به روز رساني بانك اطلاعات و آمار نيروي انساني اداره كل و ادارات شهرستاني .

20-  اداره امور انبار و انجام خدمات مربوطه .

21- اداره امور تلفنخانه اداره كل .

22-  پيش بيني وسايل ايمني و اطفاء حريق و انجام ساير تدابير به منظور جلوگيري از وقوع حريق و ساير سوانح .

23- انجام كليه امور رفاهي اداره كل با رعايت قوانين و مقررات .

24-واگذاري امور خدماتي عمومي به بخش خصوصي و نظارت بر حسن اجراي آنها از قبيل آبدارخانه ، نظافت ، تهويه ، تاسيسات و . . . از طريق مناقصه عمومي با شركت هاي طرف قرار داد .

25- نظارت بر امر نگهداري ساختمانها ، تاسيسات و تجهيزات اداره كل .

26- نظارت بر اداره امور حمل و نقل و انجام تعميرات و نگهداري بهينه وسائط نقليه اداره كل .

27- نظارت بر امور نگهباني و راهنمايي ارباب رجوع به واحد هاي مختلف .

28- نظارت و كنترل حضور و غياب كاركنان و تهيه آمار و گزارش هاي لازم .

29-  نظارت بر امور تحريرات و انجام امور دبيرخانه اي اداره كل .

 
 
 
 
 

manabe-modir

سيد اميد حسيني

مديريت توسعه منابع

 
 

پيوند ها

آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز18
mod_vvisit_counterدیروز41
mod_vvisit_counterاین هفته78
mod_vvisit_counterهفته گذشته119
mod_vvisit_counterاین ماه332
mod_vvisit_counterماه گذشته775
mod_vvisit_counterکل بازدیدها50708

در 20 دقیقه گذشته : 15
آی پی شما : 184.73.72.65
,
امروز : 17 ژانویه 2017

حاضرین در سایت

16  مهمان و 0 عضو حاضر هستند

 
 
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 

 

         کلیه حقوق مادی و معنوی نزد وب سایت پورتال اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی محفوظ میباشد